Subject: Täiendatud päringu edastamine
From: "Reelika Truuts" <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>
Date: Wed, 22 May 2024 14:47:40 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Meie 22.05.2024 nr 1.1-8/1852-2

Tere

Edastan majandusaasta aruande andmete täiendatud päringu.

Lugupidamisega

REELIKA TRUUTS
Vanemassistent
Õigus- ja teabehalduse osakond

T: 6 208 465
E: [email-masked]
Lastekodu 48, Tallinn
 <https://www.facebook.com/tervisekassa/>   <https://www.tervisekassa.ee/>
<mailto:[email-masked]>
<https://www.youtube.com/channel/UC65du1Kajk0qvua45iRyquw>
<https://www.tervisekassa.ee/blogi>

E-kiri ja selle manused võivad sisaldada konfidentsiaalseid andmeid ning
seda võivad kasutada vaid kirja saajad. Palun ärge edastage ega avaldage
kirjas olevat teavet teistele inimestele ilma saatja loata. Juhul kui
olete saanud e-kirja eksituse tõttu, teavitage palun kohe saatjat ning
kustutage kiri.

This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.